[:tr]

E-mail Yazma

e mail yazma

E-mail yazışmaları kurumsal hayatımızda etkin bir rol oynar. Diğer taraftan da email yazışmalarının formatı birbirinden farklı olduğundan dolayı, öğrencilerin çoğunun temel problemi bu türlere aşina olmamalarından kaynaklanıyor. Let’s Talk ailesi olarak, iletişim becerisini geliştirmek ve tüm bu korkuları ortadan kaldırmak isteyen profesyoneller için “E-mail yazma” eğitimi veriyoruz. Her derste farklı tür e-mail yazma stratejileri ile yazışmalar yapılıp iş hayatına hazırlanıyorsunuz.

Örnek olarak farklı e-mail türleri;

Welcome email: Hoş geldiniz e-postanız, listeye dahil olduktan sonra 24 saat içinde bir aboneye gönderdiğiniz e-postadır. Abone olduklarından ne kadar mutlu olduğunuzu ve gelen kutularında almayı bekledikleri bazı şeyleri açıklayan basit bir e-postadır.

The Offer Email: Bu e-postada, abonelerinize VIP listenizde bulundukları için “teşekkür ederim” şeklinde gönderdiğiniz bir indirim, kupon veya başka bir özel anlaşma dahildir. Teklif e-postaları genellikle yüksek açık oranlara sahiptir.

The Survey Email: Gerçekten iyi bir e-posta pazarlama kampanyası monolog değil de diyalog halinde olan bir yazışmadır. Abonelerinize sürekli e-postalarınızı gönderip ve onlar tarafından hiç bir veri istememek olmaz. İşte Anket e-postası burada devreye giriyor. Ürününüzle alakalı konularla ilgili belirli sorulara yanıt vermelerini isteyen bir e-postadır (genellikle ilk birkaç hafta içinde gönderilir). Ardından, pazarlama çabalarınızı ihtiyaçlarınıza göre daha iyi hale getirmek için bu bilgileri kullanabilirsiniz.

The Request Email: verdiğiniz sözleri yerine gettikten sonra, karşılığında küçük bir şey isteme hakkını kazandınız. Bu e-posta, belirli bir sitedeki bir referans veya inceleme gibi bir iyilik istemek için kullanılabilir.

The Newsletter Email: Haber bülteni e-postası, e-posta pazarlama çevrelerinde çok fazla odaklanırken, yalnızca bir bülteni göndermek için sıkıcı veya olağandışı haber bültenleri gönderme tuzağına düşmeyin. Bu, takipçilerinizin “üyelikten çıkma” düğmesine basmasını sağlamanın kesin bir yoludur. Her zaman bültenlerinizin önemli, ilgi çekici veya yardımcı bilgiler içerdiğinden emin olun.

The Free Gift Email: Ortalama ofis çalışanının günde 121 e-posta aldığını biliyor muydunuz? Ayrıca, pazarlama e-postaları için açılma oranları yüzde 18 civarındadır. Dolayısıyla, e-postanızın gerçekten açılmış olanlardan biri olmasını istiyorsanız, ücretsiz hediyeler vermeniz gerekir.

The We’re Hiring Email: Aboneler özel olduklarını hissetmek ister. Bir iş açılışınız olduğunda, iyi bir uyum sağlayacağına inandıkları kişileri aday göstermelerini isteyen bir e-posta gönderin.
Böylece abonelerinize gerçekten değer verdiğinizi, ayrıca onların en büyük hayranları olduğunuzu gösterir.

The New Product Email: Bir ürünü başlattığınızda, aboneleriniz ilk öğrenen kişi olmalıdır. Bunların en meşgul müşterileriniz olduğunu zaten biliyorsunuz, bu yüzden satışlarınızı hızlı bir şekilde başlatmak için harika bir yol.

The Reorder Email: Özellikle bir abonelik servisi çalıştırırsanız veya düzenli aralıklarla sipariş edilen sarf malzemelerini satarsanız, basit bir sipariş e-postası müşterileri korumak için etkili bir yol olabilir.

The Abandoned Cart Email: Doğru site izleme araçlarına sahipseniz ve müşteriler hesaplarına giriş yaptıysa, alışveriş sepetine bir ürün eklediklerinde ve satın alma işlemini tamamlamadan ürünü terk ettiklerini anlayabilirsiniz.

The Announcement Email: E-posta abonelerinin değerli ve özel hissetmeyi sevdikleri tekrarlanmaya değer. Yeni bir ürün başlattığınızda veya bir etkinlik duyurduğunuzda, abonelerinize, onların büyümekte olan markanızın bir parçası olmalarını sağlamak için basit bir e-posta gönderin.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Hemen iletişime geçerek eğitimlerimiz hakkında detaylı bilgi alabilir, 1 saatlik ücretsiz deneme dersimiz için randevu oluşturabilirsiniz!

ücretsiz birebir deneme dersini denemek İçin hemen randevu alın!

[:]

WhatsApp WhatsApp